سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 7809
تعداد بازدید امروز: 6
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • السلام علیک یا فارس الحجاز
    مجید لشکری
    همه ما روزی پاا به این دنیا می گذاریم و روزی نیز رخت از این جهان بر می گیریم اما تمام ارزش انسان به این است که در هنگام رفتن مولا و صاحب اختیار خویش را در کنار خود ببیند، من نیز سعی دارم تا جایی که می توانم به آن حضرت نزدیکتر گردم.
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    السلام علیک یا فارس الحجاز
    بسی دانشمند که نادانی اش او را کشته و دانشی که به همراه داشته، وی را سودی نبخشیده است . [امام علی علیه السلام]
  • دیدار یار نویسنده: مجید لشکری جمعه 85/9/3 ساعت 2:18 ع
  •                                                              شفای همسر خارجی پزشک شیرازی:

    یکی از اطبای شیراز زنی از خارج گرفته بوده و او را مسلمان کرده بود و برای اولین بار سفر حج برده بود ، ضمنا به او گفته بود که حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه ) در برنامه حج شرکت می کنند و اگر تو را گم کردیم یا تو کاروان را گم کردی ، متوسل به آن حضرت بشو تا تو را راهنمایی بفرماید و به کاروان ملحق کند. اتفاقا آن خانم در صحرای عرفات گم می شود ،جمعیت کاروان خود و آقای دکتر شوهر آن خانم ساعتها به جستجوی او برخواسته و می روند و او را پیدا نمی کنند. پس از دو ساعت که همه خسته در میان خیمه جمع شده بودند و نمی دانستند چه باید بکنند ، ناگهان دیدند آن زن وارد خیمه شده ، از او پرسیدند: کجا بودی؟ گفت: گم شده بودم و همان طور که دکتر گفته بود متوسل به حضرت شدم این آقا آمدند با آنکه من نه زبان فارسی بلد بودم و نه زبان عربی در عین حال با من به زبان خودم حرف زدند ، مرا به خیمه رساندند و از این آقا تشکر کنید! اهل کاروان هرچه به آن طرفی که آن زن اشاره می کرد نگاه کردند، کسی را ندیدند بالاخره معلوم شد که حضرت ولی عصر (روحی و ارواح العالمین له الفداء)را فقط آن زن می دید ولی سائرین نمی دیدند.


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ