سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 7811
تعداد بازدید امروز: 8
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • السلام علیک یا فارس الحجاز
    مجید لشکری
    همه ما روزی پاا به این دنیا می گذاریم و روزی نیز رخت از این جهان بر می گیریم اما تمام ارزش انسان به این است که در هنگام رفتن مولا و صاحب اختیار خویش را در کنار خود ببیند، من نیز سعی دارم تا جایی که می توانم به آن حضرت نزدیکتر گردم.
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    السلام علیک یا فارس الحجاز
    ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
  • روز جمعه با یک حدیث مهدوی نویسنده: مجید لشکری جمعه 85/9/3 ساعت 7:17 ص
  •   غیاث بن ابراهیم گفت: حضرت صادق(علیه السلام) از پدران بزرگوارش یک به یک سخن گفت که رسول خدا (صلی الله علیه و آله )فرمودند:                                                                            « هر کس قائم فرزندان مرا انکار کند ، مرا انکار کرده.»                                               

                                                                                                                    کمال الدین شیخ صدوق ص412 حدیث8


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ